GrupNET

12/28/2008

Els 31 sorpresa!

Una emoció indescriptible, la meva primera festa sorpresa!

En Quim desterotant el grup per la foto :-D

El mega càtering del Viena que ens va oferir la meva nina (sense oblidar la mega truita feta per la iaia de la Carmina i també el pastís fet per la seva mare!!)

Els regalets del grup

El regalets de la familia Roca: Martina, Jau, i Gisela

Aqui estic amb un somriure ben gran i el Jauzi fent-me companyia :-D

Jo al·lucinat davant de la capsa dels 31 regals que em va fer la Carmina, és la millor! :-D

Jo amb els regalets, una hora i quart obrint-los :-P va ser genial!

Va ser un dels dies més feliços de la meva vida, realment em vaig sentir molt especial i vull agraïr-vos-ho a tots, i molt especialment a la meva princesa, la Carmina, per la feinada i l'organització de tota la festa, i per tot plegat.

Us estimo molt!